دین و اخلاق مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دین و اخلاق مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح است
نوشته شده در چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 109
نویسنده : علی

 چ

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم ترین شاخص کارکنان نیروهای مسلح داشتن دین و اخلاق است.

امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک پیوستن این دانشجویان به خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: شما باید این را یک توفیق، افتخار بزرگ و نعمت کم نظیر خداوند بدانید و شکر گزار این نعمت باشید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اخلاق مداری گفت: از مولفه های مهم و خصوصیات بارز یک انسان کامل و بویژه یک فرد نظامی، تقویت اخلاق و تدین است لذا باید سعی کنیم این خصائل را بعنوان خصلت های یک نظامی در خود پرورش دهیم.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه ولایت مداری را دومین شاخص یک نظامی مسلمان خواند و اظهار داشت: در همه ارتش های جهان اطاعت از فرماندهی به عنوان یک ارزش پذیرفته می شود اما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه ارزشمند است چرا که اطاعت از ایشان، اطاعتی قانونی و منطقی همانند دیگر فرایض دینی می باشد که قرب به خداوند را به همراه دارد.

وی همچنین تکلیف مداری، انقلابی بودن، فداکاری و ایثارگری، روحیه قوی و آماده بودن را از شاخص های دیگر کارکنان نیروهای مسلح خواند و گفت: در انجام امور باید کار را به نحوه شایسته انجام داد و تکلیف مدار بود. همچنین باید در انجام امور انقلابی بود.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در پایان گفت: کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میادین سخت و پر خطر از هم سبقت می گیرند و داوطلب اجرای مأموریت های سخت هستند.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: